Інформація про доставку

Існує два варіанти відправлення замовлень:

1. Надсилання за допомогою сервісу від «Нова Пошта»

Доставка здійснюється рахунок покупця. Замовлення вирушають у будні. В середньому час відвантаження становить від 1 до 4 днів.

Автоповернення посилок відбувається на 5-й день. Замовлення, які були надіслані післяплатою і які не забрали, анулюються. Оплата за них не повертається.

Вартість доставки розраховується за тарифами компанії Нова Пошта. Для отримання докладної інформації перейдіть за посиланням у розділ «Умови покупки та повернення».

Переглядайте всі посилання при отриманні у присутності працівників відділень Нової Пошти. Якщо оглядали вже вдома, претензії не приймаються.

2. Самовивіз

У Києві є магазин, звідки можна забрати продукцію. Адреса магазину – Кловський узвіз, 11. Найближча станція метро – Кловська. При виборі самовивозу страховий внесок становить 150 грн.

Інформація про купівлю та повернення

  1. Мінімальна сума для замовлення складає 300 грн..
  2. При відправці товару накладеним платежем, страховай внесок 150 грн.
  3. При оформленні замовлення на пошиття взуття чи одягу(у випадку індивідуального пошиву або якщо товар в цій моделі в даний момент не відшивається партіямми на продаж), передоплата 50% вартості.
  4. Якщо після оформлення та підтвердження замовлення товар не підійде за розміром, гроші з передоплати не повертаються.
  5. Якщо товар не підійшов за розміром, вирушав зі складу та не був виготовлений спеціально на замовлення, є можливість обміну. У такому разі пересилка оплачується за рахунок покупця. Перед відправкою менеджер зв'яжеться із замовником для уточнення інформації.
  6. Замовлення відправляються у будні дні Новою Поштою, з 9:00 до 18:00. Прийом замовлень та дзвінків з понеділка по суботу з 9:00 до 18:00
  7. При оформленні замовлення на самовивіз, страховий внесок – 150 грн. Самовивіз здійснюється з магазину за адресою – Кловський узвіз, 11.
  8. Автоповернення посилок відбувається на 5-й день. Замовлення, які були надіслані післяплатою і які не забрали, анулюються. Оплата за них не повертається.
  9. Перегляньте всі посилки при отриманні в присутності співробітників відділень компанії «Нова Пошта». Якщо посилку оглядали вдома, претензії не приймаються.