Інформація про доставку
Існує два варіанти відправлення замовлень:
1. Надсилання за допомогою сервісу від «Нова Пошта»
Доставка здійснюється рахунок покупця. Замовлення вирушають у будні. В середньому час відвантаження становить від 1 до 4 днів.
Автоповернення посилок відбувається на 5-й день. Замовлення, які були надіслані післяплатою і які не забрали, анулюються. Оплата за них не повертається.
Вартість доставки розраховується за тарифами компанії Нова Пошта. Для отримання докладної інформації перейдіть за посиланням у розділ «Умови покупки та повернення».
Переглядайте всі посилання при отриманні у присутності працівників відділень Нової Пошти. Якщо оглядали вже вдома, претензії не приймаються.
2. Самовивіз
У Києві є магазин, звідки можна забрати продукцію. Адреса магазину – Кловський узвіз, 11. Найближча станція метро – Кловська. При виборі самовивозу страховий внесок становить 150 грн.
Інформація про купівлю та повернення
- Мінімальна сума для замовлення складає 300 грн..
- При відправці товару накладеним платежем, страховай внесок 150 грн.
- При оформленні замовлення на пошиття взуття чи одягу(у випадку індивідуального пошиву або якщо товар в цій моделі в даний момент не відшивається партіямми на продаж), передоплата 50% вартості.
- Якщо після оформлення та підтвердження замовлення товар не підійде за розміром, гроші з передоплати не повертаються.
- Якщо товар не підійшов за розміром, вирушав зі складу та не був виготовлений спеціально на замовлення, є можливість обміну. У такому разі пересилка оплачується за рахунок покупця. Перед відправкою менеджер зв'яжеться із замовником для уточнення інформації.
- Замовлення відправляються у будні дні Новою Поштою, з 9:00 до 18:00. Прийом замовлень та дзвінків з понеділка по суботу з 9:00 до 18:00
- При оформленні замовлення на самовивіз, страховий внесок – 150 грн. Самовивіз здійснюється з магазину за адресою – Кловський узвіз, 11.
- Автоповернення посилок відбувається на 5-й день. Замовлення, які були надіслані післяплатою і які не забрали, анулюються. Оплата за них не повертається.
- Перегляньте всі посилки при отриманні в присутності співробітників відділень компанії «Нова Пошта». Якщо посилку оглядали вдома, претензії не приймаються.